Friday, October 14, 2011

Pehal Si Apek Ni gi Sembah Mesin ATM BSN Ni?


Apelah pelik sangat si apek ni...

Agaknyo gilo kot dio nie..huhuhuhu..siap thumbprint lagi tu...heheheheh..

9 comments:

Thania said...

dia xder kerja daa tuh..

arenyss dyla said...

haha..dia mntk dwet bertambh banyak kot lam tuh

Cik tikah said...

dia berangan untuk kuarkan duit tnpa kad r tuh. haha/.

naga said...

Dia minta nombor ekor kot???

EmpayarUtama said...

wakakakak tempat aku pun ada gak perangai camni hahahahahahahah

roha said...

dia baca jampi biar duit kluar...kesian....orang mcm ni pun ada

SeseDaP RaSa said...

nie la org pngil tarik duit.. hehehe

ctk said...

hehehe..dia xreti gune kOt :D

Wen said...

dia nak main judi tu hahahha

tak pun dia nak wish supya duit dia dalam bank banyak2 hehe