Wednesday, October 12, 2011

Kelab Taat Suami Terbit Buku Seks

MUKA belakang buku yang mencetuskan kontroversi

Kelab Taat Suami (KTS) yang pernah menimbulkan kontroversi kerana meminta isteri melayan suami seperti 'pelacur kelas pertama,' sekali lagi menimbulkan keresahan masyarakat apabila menerbitkan buku mengenai seks suami isteri yang diulas secara terperinci perlakuan berkenaan. 

Sumber : BHarian

7 comments:

yusuflaili said...

Salam;
Tak tahu nak komen apa..bagi aku buka mata luaskan minda dan lapangkan,fikir kearah kebaikan jgn fikir terus kearah kebatilan.

khairul said...

apa hal lak ni

Cik Nurul said...

erk? apekah? -.-

lilydamia said...

Saya seorang isteri ...memang taat kepada suami , tapi tak tak nak lah bagi suami kawen banyak2 ...tak bagi kawen banyak bukan maknenya tak taat

alif ibnu daud said...

tak tahu la nape bende ala nie boleh wujud lak... ish3

Cik tikah said...

aish.. macam teruk jer dorang nie.

thomas said...

Amboi!,Kelab apa ni,boleh sekatil.
Kalau dah tak kerja, dudulahk kat rumah jaga anak,suami yg tersayang dan buatlah kerja2 amal dari popet2 yg bukan2.