Wednesday, May 30, 2012

Pendedahan Siapa Di Sebalik Zizan Raja Lawak
Assalamualaikum…
Ini entri sedikit emo yerk. So, baca dengan tenang supaya anda semua COOL macam saya. Entri ni aku nak buat pendedahan siapa di sebalik zizan raja lawak. Untuk pengetahuan korang semua, Zizan ni orang Terengganu, kiranya satu negeri dengan aku, dan makan nasi dagang serta kerepok lekor sama-sama. Haha. :)
Pendedahan di sini adalah berkaitan admin camgampang di sebalik fanpage Zizan Raja Lawak ! Admin di fanpage tu banyak dan bukan satu. Kalau korang perasan lan kan, admin fanpage tu suka promote iklan Says, dengan setiap klik pemilik akaun akan dapat RM0.20. Aku tak peduli itu semua, kalau adik zizan pun.
Tapi yang buat aku tetiba panas ialah bila dier main promote jer iklan, termasuk iklan ARAK !
Dan yang lebih suck lagi wadefak, status itu akan didelete kurang dari setengah jam selepas di post, walaupun status berkaitan iklan banyak tapi semua akan di delete. Bengong punye admin !
Btaw, admin tu bukan seekor, tapi banyak. Dan yang buat post pasal iklan arak tu. Mohonlah maaf pada lebih sejuta fan di fanpage  Zizan Raja Lawak.
Aku harap siapa yang baca entri ni dapat tweet mention ke akaun zizan raja lawak. Harap sangat, supaya perkara yang suck ini tak berlaku dan memburukkan nama Zizan. Aku dah perasan lama, ramai yang tak suka menda ni. Orang yang tak sedarlagi songal jer, main layan apa yang dipost. Tapi tak fikir langsung, dan tak perasan anda diperbodohkan oleh admin-admin yang juga bijak tapi bodoh jugak sebab malas berusaha untuk dapat duit. Guna nama orang jer pandai.kahkahkah !



Tweet reramai di twitter http://twitter.com/#!/zizanrajalawak, supaya Zizan sendiri dapat mengingatkan admin yang jaga fanpagenya supaya nama Zizan tak buruk. 
To admin : Hang memang camgampang !! nak buat duit gunalah cara  baik-baik sikit, contoh pinjam dengan Along, lagi mudah nak dapat…KAHKAHKAH !
UPDATE ! : ADAKAH FANPAGE DAN TWITTER ITU MILIK ZIZAN SENDIRI ?

No comments: